Bezorgings informatie
Standaard verzenden we de Kaasbox een dag na ontvangst van betaling. (Zie onderstaand schema)
Echter kunt u een eigen afleverdatum invoeren, de mogelijkheden wijzen zich vanzelf bij het betalingsproces.
Mocht er onverhoopt een probleem ontstaan bij levering, wordt U hierover tijdig geïnformeerd.
U wordt per e-mail op de hoogte gehouden over de voortgang van uw bestelling.
U wordt per e-mail op de hoogte gehouden over de voortgang van uw bestelling.
Daarom is het van belang dat u uw emailadres invoerd tijdens het bestelproces.
Wanneer u andere vragen heeft over uw bestelling, kunt u deze via ons contactformulier aan ons stellen.
Wanneer u andere vragen heeft over uw bestelling, kunt u deze via ons contactformulier aan ons stellen.
Vermeld daarbij dan altijd uw ordernummer.
U kunt er voor kiezen om de kaasbox naar een ander adres te laten versturen.
Bijvoorbeeld als u de kaasbox naar iemand anders wil verzenden of naar uw werkadres.
U kunt er voor kiezen om de kaasbox naar een ander adres te laten versturen.
Bijvoorbeeld als u de kaasbox naar iemand anders wil verzenden of naar uw werkadres.
Dit wijst zich vanzelf tijdens het bestelproces. Wij maken voor verzending van onze kaasboxen gebruik van de diensten van PostNL.
U dient er wel zorg voor te dragen dat u daadwerkelijk thuis bent, omdat de inhoud verse producten bevat.
Na ontvangst, uw bestelling meteen weer in de koeling plaatsen
Bezorgings schema:
Besteld op: | Levering: | |
Maandag | Woensdag | |
Dinsdag | Donderdag | |
Woensdag | Vrijdag | |
Donderdag | Zaterdag | |
Vrijdag | Dinsdag | |
Zaterdag | Dinsdag | |
Zondag | Dinsdag |
Volg de voortgang van uw bestelling, nu ook op mobiel Download de app:
Bezorgingskosten
Al onze leveringen worden verzorgd door PostNL
Wij hanteren de tarieven welke door PostNL worden verstrekt.
U kunt deze van te voren op de site inzien.
Bekijk de tarieven voor bezorging